jordskepp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Vision,Destruction?

3 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Vision,Destruction? Empty Vision,Destruction? 2009-01-12, 12:30

Aursari



Det är morgon 12-01-09 , Klockan är inte mer en 10 och folk är antagligen inte mer än nyvakna, eller kanske inte äns vakna alls. Själv har jag inte Sovit en blund , Tiden under "Dvalan" har både varit oändlig och Otroligt kort. I mitt gäggiga huvud har det dock en tanke utkristaliserad sig, en tanke som har passaret det medvetna många gånger men som har väldigt svårt att få fäste, men endå väldigt tydlig, Tanke handlar om TID. saken som tickar med minuter sekunder timmar dagar? eller Tanken säger att tid inte existerar i dom mått vi har givit den. Tid ett tuggummi som bli mer flexibelt men slappar i sin textur för varje tugg.

Men endå har Homosapaiens lyckats sätta fingret på när Bubblan kommer spricka, När texturen i gummit inte orkar mer tuggande. Uppenbarligen Har vi c:r 1436 dagar På oss innan Matrixen Kraickelerar..

Frågan som Ställs är hur mycket hinner man på denna tid? Tiden som både kan vara oändlig men endå inte, För uppenbarligen är tuggummit fortfarande hårdare i vissa delar än andra och mindre flexibelt, Hur skall vi kunna välta över Tidens axel , lära oss att röra sig i ljuset hastighet. allt måste Förberedas, Lagas och Fixas.... Eller har vi tid med allt detta.... Eller anstränger vi oss bara i Onödan?????

2Vision,Destruction? Empty Sv: Vision,Destruction? 2009-01-15, 14:35

Aursari



HohOhooooo.... det bästa jag vet är att skapa nya trådar och kommunikativa inlägg som ingen har någon aning om, eller lust att svara på. antagligen så bryr sig folk föga om den här typen av surealistiski information eller HYPOTES.
Men livet och lyckan är fri, och det sista som dör är HoPET !!!!!

Viva la Hobsala .....

3Vision,Destruction? Empty Sv: Vision,Destruction? 2009-01-28, 19:35

meffo



visst är det vackert med visioner. livet handlar i mångt och mycket om att kunna se skönheten även i de saker som inte är vackra (och att kunna låta sitt livs källa komma från dess närvaro) eller något lika far out och flummigt. tack, hur som helst. förlåt. jag saknar er.

4Vision,Destruction? Empty Sv: Vision,Destruction? 2009-01-29, 13:43

Admin


Admin

Aursari skrev:Hur skall vi kunna välta över Tidens axel , lära oss att röra sig i ljuset hastighet. allt måste Förberedas, Lagas och Fixas.... Eller har vi tid med allt detta.... Eller anstränger vi oss bara i Onödan?????

No stress man, hinner helvetet haverera innan vi är färdiga med vårat projekt kommer det nog bara bli lättare att genomföra tror ju jag. Bara man är någorlunda förbredd på det.

http://jordskepp.nu

5Vision,Destruction? Empty Sv: Vision,Destruction? 2009-02-02, 23:51

Aursari



det har du nog rätt i... jag har bara en del problem med vad som kommer hända... jag hoppas att platsen vi väljer är tillräckligt välanpassad för att klara av diverse katastrofer och folkstormningar..... men så länge iden lever så är det bra...... det sissta som dör är hoppet. och oändligt lycklig är jag för det

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet