jordskepp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Verksamhetsbeskrivningen

4 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Verksamhetsbeskrivningen Empty Verksamhetsbeskrivningen 2008-11-20, 17:00

Admin


Admin

Det är här presentationen utav projektet kommer att definieras samt diskuteras.
Det är bra om vi hade börjat med en simpel som sagt för att senare föra in våra mer utförliga funktioner om vårat egna samhälles mål.

Allt upp till meffo eftersom han redan tagit på sig det samt är mest arbetslös.

http://jordskepp.nu

2Verksamhetsbeskrivningen Empty Sv: Verksamhetsbeskrivningen 2008-11-20, 21:28

meffo



tack då. jag vill att ni alla lovar mig dyrt och heligt att ni noggrant slår mig sönder och samman om jag inte presenterat något vettigt och strukturerat här innan första januari 2009.

3Verksamhetsbeskrivningen Empty Sv: Verksamhetsbeskrivningen 2008-11-21, 11:34

Admin


Admin

Räcker det inte att du själv misshandlar ditt samvete och inre för att du är så håglös annars. Det är väl bara att offra en av dom här meningslösa vardagarna man genomlever.

http://jordskepp.nu

4Verksamhetsbeskrivningen Empty Billigt material 2008-11-22, 16:36

mrCasuga



Det är billigt material då mycket av det är återvinningsbart material men tänk även på att det är mycket material till ett helt hus och om man vill bo som admin långt ifrån alla kan det vara dyrt att frakta allt material.
Men en kust ort så gäller det att ha en fet båt bara och frakta dit detta.

5Verksamhetsbeskrivningen Empty Sv: Verksamhetsbeskrivningen 2008-11-22, 22:15

henrik



Frakt och materiall är nog inget problem. Lastbilar går alltid att ordna, och i värsta fall får man lägga några dagar åt rent kroppsarbete.Byggandet kommer ju förmodligen bli tvunget att ske i etapper,

6Verksamhetsbeskrivningen Empty Sv: Verksamhetsbeskrivningen 2008-11-23, 23:33

meffo



jag tänkte skriva alltihop på danska då också förstås.

7Verksamhetsbeskrivningen Empty Sv: Verksamhetsbeskrivningen 2008-12-27, 05:55

meffo



ok, fuck you, motherfuckers, om jag skriver någonting någon gång får ni gärna läsa det då, när det nu råkar bli.

annars verkar det som att earthships redan finns etablerade i större skala än jag trodde från början, har bara gläntat på dörren och redan gått vilse i djungeln verkar det som. ^_^

den som lever får se!

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet